• Biuletyn Informacji Publicznej
  • tel./fax. 77 437 62 07

Wycieczki szkolne

Przełom maja i czerwca to już tradycyjnie czas wycieczek szkolnych. Poniżej relacje z tych wyjazdów.

• 22 maja uczniowie klas trzecich wybrali się na wycieczkę do Opolskiego Teatru Lalki i Aktora na spektakl pt. ,, Ja goryl, Ty człowiek”.
    Kontakt z żywą sztuką teatralną pobudza w uczniach wyobraźnię i kreatywność.

Kolejnym punktem wycieczki był park trampolin - Odskocznia. Wszyscy zgodnie stwierdzili, że była to jedna z najlepszych wycieczek - pełna ruchu, śmiechu i nowych doświadczeń.|
    A tutaj filmik z tej wycieczki: Wycieczka klas trzecich do Opola

• 21-23 maja - trzydniowa wycieczka klas VIIa i VIII do Warszawy
    Odnośnik do filmiku na naszym profilu na Facebooku: Wyczieczka do Warszawy klas VIIa i VIII

• 3-4 czerwca - dwudniowa wycieczka klasy V, VIa i VIb do Torunia i Bydgoszczy

3 czerwca 2024 r. o godzinie szóstej rano wyruszyliśmy spod szkoły na wycieczkę prosto do Torunia. W programie znalazły się między innymi takie atrakcje jak: spacer po Toruńskiej Starówce - dom i pomnik Mikołaja Kopernika, pełna emocji gra miejska, gwiezdny seans w Planetarium oraz zwiedzanie Fortu IV z pochodniami.

Kolejnego dnia z samego rana wyjechaliśmy do Bydgoszczy. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od „Bydgoskiej Wenecji”, którą mogliśmy podziwiać wyruszając w rejs Tramwajem Wodnym „Słonecznik”. Po godzinnym rejsie zwiedzaliśmy Stary Rynek, Młyny Rothera, a na koniec czekała nas przygoda z mydłem w Muzeum Mydła i Historii Brudu.

Pogoda nam dopisała w odkrywaniu nowych miast na mapie Polski. Wróciliśmy do domu bardzo zmęczeni, ale zadowoleni z wyjazdu.

Zapraszamy na film z naszej podróży - Wyczieczka do Torunia i Bydgoszczy

• 6 czerwca - wycieczka klas pierwszych do lasu w Rudziczce
    Nasi najmłodsi uczniowie miło spędzili czas w otoczeniu natury. Składamy podziękowania p. Radosławowi Boruszak oraz p. Arturowi Fiałkowskiemu za wspaniałą atmosferę towarzyszącą naszej wizycie w leśniczówce w Rudziczce. Wiele atrakcji, ciekawostek przyrodniczych oraz zabawy, a na koniec wspólne ognisko dało wiele radości dzieciom.
    Na filmik z wycieczki zapraszamy tutaj - Wyczieczka klas pierwszych do lasu

• 11 czerwca - wycieczka klasy IV w Góry Opawskie
    We wtorek 11 czerwca klasa lV udała się na wycieczkę do Parku Krajobrazowego Gór Opawskich. Po intensywnej wędrówce dotarliśmy do schroniska górskiego, w którym mogliśmy odpocząć i nabrać sił. Punktem na który wszyscy czekali było zdobycie najwyższego szczytu - Biskupiej Kopy.
    Udało się wszystkim!

• 11 czerwca - wyczieczka klas VIIa, VIIb i VIII do parku rozrywki Energylandia
    Czekało tam na nich wiele atrakcji oraz mnóstwo zabawy, co można zaobserwować na filmiku - Wycieczka do Energylandii

Publikacja artykułu: sobota, 15 czerwca 2024r.. Liczba wyświetleń: 56.